Meteen naar de inhoud

Grudge of the Gregorius

Grudge of Gregorius

Voor mijn minor deed ik mee aan een project waarbij je in een team van 24 mensen in 8 weken tijd een game moet bouwen. De game die we hebben gemaakt is een open-world ritme spel. De stijl van de game was het oude grieken/Vaporwave. Binnen dit project was ik verantwoordelijk voor het maken van alle 3D animaties. 

Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van Mixamo en Cinema 4D. Om de karakters snel een rig (skelet) te geven haalde ik ze door Mixamo heen en exporteerde ik de geriggede Karakters in t-pose. Vervolgens heb ik ze in Cinema 4D geanimeerd. 

De game bevatte ook wat niet-menselijke karakters. Deze heb ik handmatig gerigged en laten bewegen.

Naast animeren heb ik me ook bezig gehouden met wat modelleren en het maken van een particle effect. 

Verder heb ik een beetje ervaring opgedaan met werken met een motion capture suit. Alleen was het pak wat ik ter beschikking had niet optimaal. Waardoor ik pas na heel veel tweaken uberhaupt iets had aan de bewegings data. Daarom heb ik er voor gekozen om vooral veel handmatig te animeren.